جلسه رئیس موسسه سرم سازی شعبه اهواز با فرماندار شهرستان حمیدیه درخصوص ایستگاه تحقیقاتی حمیدیه

فرماندار حمیدیه به قدمت موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در زندگی انسان و دام در ایران اشاره کرد و گفت: موسسه رازی باید به یک نماد علمی و تولیدی درشهرستان حمیدیه تبدیل بشود تا از ظرفیت ها و پتانسیل های آموزشی آن تمام جوانان و دانشجویان بهره مند شوند.

به گزارش روابط عمومی موسسه سرم سازی رازی شعبه اهواز ،عدنان الوان پور فرماندار شهرستان حمیدیه روز دوشنبه 7 آذر در نشست با ریاست موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی اهواز افزود موسسات یا شرکت هایی که در بحث های تولید واکسن های انسانی وحیوانی مانند رازی فعالیت می کنند در کشور و خاورمیانه وجود ندارد که سابقه ای یک قرن فعالیت را در موضوع تحقیق و تولید واکسن و سرم داشته باشد.

وی اظهار داشت: واکسن هایی که در این موسسه کهن تولید می شوند با کمترین تردید در اثرگذاری همراه هستند و همواره نتیجه بخش و مطمئن بوده اند.

فرماندار حمیدیه ابراز امیدواری کرد که موسسه رازی با گسترش فعالیت های خود، بیش از این بتواند محرک و پشتیبان تیم های علمی و تحقیقاتی کشور باشد و نخبگان را برای رقم زدن دستاوردهای جدید، پرورش دهد.

همچنین انتظار می رود رازی با توجه به قدمت و توان ‌و تجربه ای که دارد، مسیر توسعه تحقیقات در زمینه های مختلف تولید واکسن را تسریع کند و به جایگاه حقیقی خود در دنیا دست یابد.

فرماندار حمیدیه درپایان این جلسه عنوان کرد که این فرمانداری آماده هرگونه همکاری وحمایت درتمامی حوزه های زیرساختی جهت تسریع در روند پیشرفت فیزیکی موسسه سرم سازی رازی که یک نماد علمی تحقیقاتی برای این شهرستان حمیدیه خواهیم داشت.