استاندار خوزستان در نشستی با سرپرست موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی شعبه جنوب غرب کشور بر رفع موانع پیش روی این موسسه در اهواز تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه سرم سازی اهواز چهارشنبه در نشستی با حضوردکتر ابوذرفتحی ، سرپرست مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شعبه جنوب غرب کشور بر ضرورت حمایت هرچه بیشتر از تولیدات این موسسه تاکید کرد و افزود: نقش موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در ارزآوری برای کشور بسیار مهم است که نیازمند توجه مسئولان استانی وکشوری به این موسسه می باشد.

وی ادامه داد: فعالیت‌های موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی به دلیل دانش بنیان بودن و قابلیت ارزآوری برای استان و کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ برهمین اساس موانع پیش روی تولید این موسسه باید برداشته شود.

دراین دیدار استاندار خوزستان جناب آقای حسینی محراب ضمن حمایت از موسسه سرم سازی رازی شعبه اهواز، دستورات لازم جهت رفع موانع ومشکلات زیر ساختی در ایستگاه حمیدیه و ساختمان آنتروتوکسمی شعبه اهواز را صادر نمود و در پایان این دیدارایشان اعلام نمودند در آینده یک بازدید از روند فعالیت این موسسه و پروژه های نیمه تمام خواهند داشت.

۱۴۰۲/۰۲/۲۰