بازدید مسئولان شهرستان حمیدیه از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی سایت حمیدیه

به گزارش روابط عمومی موسسه رازی اهواز در این بازدید فرماندار شهرستان به همراه دادستان و با حضور روسای ادارات شهرستان درسایت موسسه سرم سازی حمیدیه حضور یافته واز بخش های مختلف این موسسه بازدید کردند.

دراین دیدار دکتر ابوذر فتحی سرپرست موسسه سرم سازی رازی ضمن استقبال از مسئولین این شهرستان گزارش مختصری از نحوه فعالیت ، اهمیت و جایگاه این موسسه در سلامت جامعه پرداخت وی همچنین از مسئولین این شهرستان جهت ارتقاء و رفع مشکلات زیر ساختی موسسه سرم سازی در سطح شهرستان و همچنین استان تقاضای همکاری نمودند.

به گزارش روابط عمومی موسسه سرم سازی رازی شعبه اهواز ،عدنان الوان پور فرماندار شهرستان حمیدیه به همراه مسئولین این شهرستان ظهر روز دوشنبه که ازبخش های مختلف این موسسه بازدید نمودند وی افزود موسسات یا شرکت ها که در زمینه تولید واکسن های انسانی و حیوانی مانند رازی فعالیت می کنند در خاورمیانه کم نظیر هستند.

فرماندار حمیدیه در پایان این بازدید عنوان کرد که این فرمانداری آماده هرگونه همکاری و حمایت درتمامی حوزه های زیرساختی جهت تسریع روند پیشرفت فیزیکی موسسه سرم سازی رازی که نماد علمی تحقیقاتی برای شهرستان حمیدیه می باشد، هستیم.

علی‌نسب دادستان حمیدیه بیان کرد تشکیل ستاد حمایت از اقتصاد مقاومتی برای دیدن مشکلات از نزدیک و گره‌ گشایی برای رفع موانع تولید است و با توجه به اهمیت وجود این موسسه در استان، لازم است استانداری و سازمان‌های مربوطه در راستای تامین فضای لازم جهت توسعه و نیز تجهیز آن همکاری کنند تا با ارتقای کیفی و کمی تولیدات این موسسه، شاهد ورود تولیدات آن به بازار‌های بزرگ جهانی باشیم.

۱۴۰۲/۰۳/۲۲